På vår hemsida ska du alltid känna dig trygg med vilken information vi samlar in och hur den används. Här kan du se vilka cookies vi samlar in och justera dina inställningar om du vill!
Vill du kombinera din tekniska förståelse med administrativa förmågor i en organisation som samordnar Sveriges viktigaste miljöfrågor? Då kan detta vara något för dig! “Som projektadministratör i vårt byte av driftleverantör är du verkligen i hetluften, all vår verksamhet hänger på att bytet går smidigt. Hos oss är vi måna om att vara inkluderande även fast vi jobbar hemifrån och det bästa är att vi tillsammans jobbar för en hållbar framtid för kommande generationer!”. Så beskriver dina framtida kollegor kulturen hos dem. Uppdraget som projektadministratör pågår i max 6 månader med start i februari, välkommen med din ansökan!
Vår kund är en statlig myndighet för miljöfrågor. De arbetar på uppdrag av den svenska regeringen med miljöfrågor inom både Sverige, EU och internationellt.
Att byta driftleverantör är ett stort projekt som påverkar hela myndigheten och leds av Digitaliseringsavdelningen. Du kommer samarbeta med två rutinerade och erfarna projektledare, samt ha mycket dialog med både befintlig och ny driftleverantör. Projektet har en deadline vid midsommar varpå uppdraget löper fram tills dess. Ditt övergripande ansvar är att stötta projektledarna med administrativa uppgifter och samordning. Exempel på arbetsuppgifter är:
Som person är du:
Ansökan: Vi på Sustainergies vill skapa en god upplevelse för dig som kandidat, därmed går vi igenom alla inkomna ansökningar efter sista ansökningsdag samt begär inte in personligt brev. Du får istället svara på frågor kopplade till kraven för rollen (klicka på “ansök” för att se dessa). Lägg ned engagemang i svaren då de ligger till grund för bedömningen av din ansökan.
Omfattning: Projektanställning på heltid i max 6 månader, med start senast 1a februari 2021.
Arbetsplats: Distansarbete tills vidare, med bas i Stockholm eller Östersund.