Ansökan har stängt

Du hittar aktuella annonser här!


Är du Mestros nästa Customer Success Manager?

Mestro växer och behöver en ny stjärna till sitt Customer Experience-team! De ser fram emot att träffa dig med socialt driv, nyfikenhet och teknisk allmänkunskap. Med smarta tjänster och digital uppföljning hjälper Mestro sina kunder att använda mindre energi och är dessutom ett av Sveriges snabbast växande bolag. Hör av dig redan idag och ta chansen att jobba på ett spännande clean-techbolag som i centrala Stockholm.

Mestro i korthet

Mestro vill bidra till ett smartare utnyttjande av planetens resurser genom att med teknikens hjälp göra det enkelt för företag att minska sin miljöpåverkan, sina kostnader och undvika krångligt arbete. Mestro används idag av Nordens mest inflytelserika fastighetsbolag, retailbolag och hotellkedjor och under 2017 lyckades deras kunder minska sin energiförbrukning med mer än 70 GWh, vilket motsvarar drygt 1 000 Ton minskad CO2e. Teamets passion sedan starten 2008 har varit att lyfta fram dold energibesparingspotential med hjälp av sitt webbaserade energiuppföljningssystem som hjälper kunder med automatiserad insamling, kontroll och uppföljning samt visualisering av energidata. Mestro är mitt i en spännande och expansiv fas och utnämndes 2017 till Gasellföretag av Dagens Industri, en utmärkelse som går till Sveriges mest snabbväxande bolag. Nu behöver de ytterligare medarbetare för att säkra fortsatt tillväxt och hållbarhetsnytta för sina kunder. Du kommer ingå i ett ungt och entreprenöriellt team om 17 personer som jobbar och utvecklas tillsammans. Läs mer om Mestro.

När teamet på Mestro får beskriva sig själva:

  • ”Vi är en digital scale-up med ljusa utsikter
  • Är ett sådant där gäng som tycker om varandra och har varann om ryggen
  • Ser oss som hållbarhetshjältar då vi ska rädda världen – en kilowattimme i taget (vi börjar med att sänka bolagens energianvändning)!”

Vad blir dina uppgifter?

Du kommer att ingå i Mestros CX-team, som idag består av en handfull drivna CSM:are, en supportansvarig och en UX-designer. Du kommer även att jobba nära IT och DevOps. I rollen som Customer Success Manager kommer du att ansvara för att kunden får en smidig resa ihop med Mestro, från start och löpande framåt genom tjänsternas utveckling. För att lyckas kommer du ta dig an en stor bredd av uppgifter men alltid med kunden i fokus.

Vem är du?

För att trivas och utvecklas i rollen är det viktigare vem du är och hur du arbetar än dina förkunskaper.

  • Du är relationsdriven och lösningsorienterad som är bekväm att med att hålla flera bollar i luften.
  • Du har ett entreprenörshjärta och vill utvecklas tillsammans med ett snabbt växande bolag.
  • Du har goda språkkunskaper i både svenska och engelska eftersom du kommer ansvara för kunder i både Sverige och Norden.

Villkor

Omfattning: Heltidstjänst.
Arbetsplats: Mestros kontor i centrala Stockholm.

Ansökan har stängt

Du hittar aktuella annonser här!